det är ingen ide att leta där man inte hittar.

idag hände det som inte fick hända. som inte ens borde kunna hända?!

Eftersom jag hade lektioner från 9-16 så lämnade jag hundarna hos vår dagmatte. När jag sen kommer för att hämta dom, är det bara hennes son hemma som säger att "din ena hund har rymt och Angelica är ute och letar efter honom.. "

hmm okej.. jag försöker hålla mig lugn och bestämmer mig för att gå vägen hem och ropa på honom. Samtidigt ringer jag henne för att höra vad som hänt. Tydligen har hon glömt stänga dörren. smart?

Några personer hade sett honom vid sjukhuset (vilket är drygt 1,5 km från henne). jag rusar dit. ingen Bosco.

Angelica ringer och säger att hon hittat Bosco utanför min port. Hon hade försökt fånga in honom, vilken såklart bara resulterade att han stack igen. jag sprang runt och letade för kung och fosterland efter min älskling. Angelica åkte hem?!

Men som tur är hjälte min granne mig! Mötte nämligen honom när jag sprang runt och letade, "har inte du två hundar?! jag såg den ena precis springa över vägen". Så han sprang upp och lämnade sin hund och sen rusade vi runt som galningar. Med tanke på rusningtrafiken som var och med tanke på att jag bor mitt i stan, var jag helt förtvivlad. vi frågade folk om dom sett en lös hund.

han var överallt- men ingenstans. Han var vid MAX, vid skolan, påväg till tågstationen, över vägen och över vägen.  jag klarar mig inte utan Bosco. han är mitt allt.

efter jag vet inte hur lång tids letande, hittar vi honom.
jag trodde jag skulle explodera av glädje.

mitt hjärta var hemma igen. bästaste bästaste Bosco.





Ps. han ska iaf ALDRIG tillbaka till henne igen...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Guuuuuuuuuud vilken hemsk dagmatte!!! Som inte ens hjälper till att leta när hon klantat till det! Tycker synd om er, tur att ni hittade honom tillslut <3 <3 <3 puss på er!

2011-04-08 @ 16:11:00
URL: http://eypa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0