Smärta smärta smärta

Idag sker mitt bloggande från landet (Blidö). Jag och Mattias åkte ut igår eftermiddag efter jobbet och imorse kom Emelie även ut. Nästa helg ska mamma och pappa stänga ner landet, vilket är synd, för man kommer in i ett så otroligt lugn när man är här. Men vi har inget val, eftersom huset inte är isolerat.

Trots att allt är fantastiskt här ute, kan jag knappt njuta för min rygg verker så galet!!!! Jag kan inte gå, sitta, ligga utan att smärtan tar över.

Efter att jag bröt ihop totalt bestämde jag mig för att gå förbi Lasse och be honom om hjälp. Han kollade igenom ryggen men trodde inte att det var diskbråck. Nu är dom 2 som säger att det inte är diskbråck, och 2 som säger att det visst är det. Så nu har jag fått nog, jag vill ha en röntgen och få en säker diagnos.

Så på måndag får jag ringa tillbaka till läkaren och be om ett återbesök. Såhär orkar jag inte ha det längre!

Nu blir det till att knarka ipren. Trevlig lördagskväll..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0