mistakes are not the end of the world.

Idag ringde Jesper mig från SATS Södra Station. Mona var nämligen sjuk så de hade ingen som kunde stänga. Jesper fyllde även år och skulle ha födelsedagsmiddag och behövde verkligen hjälp i receptionen. Så det var bara att på med kläderna och ge sig iväg.

Jag har så fruktansvärt blandade känslor för jobbet. Delar av mig har varit så lycklig över att få lämna SATS.
Inga arbetsskador, inga besvikelser, inga tidiga morgnar, inga klagomål.

Men efter en sådan dag som idag, så känner jag bara att mitt hjärta tillhör SATS.

Det finns inget ställe som det finns så mycket glädje, energi och lycka.



Delar av teamet på SATS Globen.
Åh vad jag saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0