For you, i'm weak.

Hur har då denna dag varit? Jo faktiskt väldigt bra. Vid halv tolv mötte jag upp Caroline för en lunch, vilket var jättetrevligt! Sen har jag hunnit jobba en snabbis, mysa med mina söta vovvsar och gjort dagens HJÄLTE INSATS. (okej kanske lite överdrivet, eller nej). Emelie hade nämligen köpt en bok på blocket av en kille som heter Victor. Men eftersom hon bor i Uppsala så blev det jag (?) som fick hämta den. Och inte heller utav Victor, utav hans far Håkan.. well well. Eypa blev glad iaf :)




Nu ska hela familjen sova. Godnatt!

Ps. snart är det fredag (om 23 min), yeey!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

I like :D! Men inlägget är postat 23:10, hur förklarar du då att det är fredag om 23 min?

2010-10-15 @ 10:08:32
URL: http://eypa.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha ja jag vet, jag märke det, min klocka gick fel.. he he he

2010-10-15 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0