Some lessons in life, are best learned trough pain

Åh, idag har varit en dålig dag. Det var budgivning på den lägenheten jag så gärna ville ha i Gävle, och jag förlorade. Hatar att förlora. Men men, nu är det bara att ta nya tag och försöka hitta någon annan som jag vill ha. Det lutar att köpa någon billig och sen totalrenovera. Det börjar dock bli lite brottom med tanke på inflyttning, även om det iofs skulle vara ganska mysigt att bo hos Emelie ett tag. hihi. (Bara jag får ha med mig Billy..)


Ikväll ska jag och Mattias gå på restaurang.
Det var meningen att vi skulle fira min nya lägenhet..

Nu åker jag och vovvarna till mamma.
Där ska dom få spendera sin torsdagskväll :)


Puss&Trevlig kväll /Fanny&Billy


Kommentarer
Postat av: Emelie

Aww stackars! Men klart du får bo hos mig (fast inte utan Billy) hahaha..hoppas ni får en trevlig kväll, ses imorn hjärtat!

2010-11-18 @ 18:54:50
URL: http://eypa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0