Put a mask on and no one could tell.

Jag vet att jag varit väldigt dålig på att uppdatera. Förlåt!

Lite av det viktiga som hänt är
1. Varit på valpkurs. Självklart var min gris bäst.
2. Träffat Mona. Kan det varit sex månader sen sist? Jaja. Bättre sent än aldrig.
3. Haft världens mysigast torsdags middag med M. Eftersom vi inte skulle äta fredagsmiddagen ihop hade han bestämt sig för att vi skulle äta den på torsdagen istället. Så kom hem till röda rosor, tända ljus och världens godaste mat.
4. Har varit hos läkaren igen för min rygg. Han gav mig en remiss till rönkgen. Eller mer specifikt - magnetrönkgen. Ingenting att rekomendera för de med klostrofobi. Han gav mig även inflammatoriska tabletter. Dom har hjälp såå mycket! Har inte kännt ngt i min rygg förrän idag (typiskt). Men på måndag (den 15:onde 08.15) är det dags för återbesök och få resultaten av rönkgen. Håll tummarna!
5. Kommit igång med träningen. Åh är så himla glad! Har tränat på som ett litet freak. Söndag löpning 5 km, måndag spinning 45 min, tisdag löpning 60 min (!!!), onsdag Shape och idag ska jag köra intervaller med Mammi! Hujedamig! 


Kommentarer
Postat av: Bodil

Back on track :-) Woho!

2010-11-11 @ 19:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0