it's the moment of truth and the moment to lie

Igår färgade Mattias mitt hår. Haha, jag måste ha den roligaste "frisören" i världen. Under hela färgningen pratade han engelska med fransk brytning. Jag har kommit på att hans dolda fetish är att få vara en fransk gay- frisör...

När hela färgningen är klar finns det några droppar kvar i botten. Vad händer?

- Äh jag smetar in det sista i mitt hår (säger Mattias).

HAHA jag älskar spontanitet. 

Resultatet blev väldigt bra. Har inga bilder just nu, men det kanske kommer. 
Dock syns det ingenting på Mattias, men han är snygg som han är hihi :)



 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken färg!!!??? Ta en bild!!! Andi färgade mitt hår sist haha, innan jag hade sköljt ur all färg så utbrast han "det blev JÄTTEBRA verkligen" hahaha.

2010-11-17 @ 21:36:22
URL: http://eypa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mörkare. Men såg precis när Mattias stod under lampan att set syns jättemycket på honom hahah!



Hahah Andi! Han är ju iaf positiv :)

2010-11-17 @ 22:23:30
URL: http://fannymadeleine.blogg.se/
Postat av: Emelie

Typ som jag alltså? Bra val!



Hahaha men Mattias har inte färgat hela håret eller?



Haha jaa han var jätterädd för att göra fel och att jag skulle bli arg, därför ville han försäkra mig så fort som möjligt att resultatet blivit perfekt!

2010-11-17 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0