I'll love you 'til the day i die

Dålig uppdatering, i know.

Hur som helst. Nu står jag på jobbet. fy! Men faktum är att jag jobbar bara till 11.00, vilket innebär att i annat fall hade jag bara sovit. Så istället tjänar jag lite ståålar. Perfect!

Vad som står på schemat idag är valpkurs :) Ska bli så mysigt. Det är viktigt för mig med lite egen tid med Billy.

Mer än så här hade jag inte att komma med. Lägger upp lite bilder när jag kommer hem.



ps. igår åkte mamma till las palmas. 10 dagar, hur ska jag klara mig?!



Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 23:17:48
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Postat av: Claes

Du har ju pappa!

2010-12-09 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0