I wish we could have loved each other at the same time

För en halv timme sen kom Emma och hämtade Alwina. Idag har jag hunnit handla och städa hela lägenheten. Låter kanske inte så himla bra, men glöm inte bort att jag då har haft en bebis och två hundar. Inte fy skam va?

Vid halv sju ska jag möta upp Emelie vid Åhlens och sen bege oss till en restaurang där Pappa och hans nya brutta väntar. 

Nånting som däremot är väldigt roligt, är att det är en sushi restaurang, och roligast av allt, titta på bilden, man sitter på golvet. Säger bara woow..



Förresten, imorgon ska jag på 70-tals fest, tips om vad man kan ha på sig??


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vaa? Varför fick inte vi sitta på golvet? Tack för ikväll!

2010-11-19 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0