Only boring people are bored.

I söndags morgon blev jag överaskad av min älskling med en fantastisk frukost och liljor.
Hur söt får man bli? hihi





Det som annars hänt under helgen är att Mattias mamma och hennes "kille" har varit på besök i Stockholm (dom är nämligen från Norrland). Så mestadels av helgen har vi varit hos Maria som är Mattias syster och bara umgåtts och ätit gott. Har haft det så himla bra!

Igår var jag även och bowlade med pappa! Var dock inte lika bra som förra gången jag bowalde (då jag vann och gjorde strike efter strike, helt galet!), men det var fortfarande väldigt väldigt roligt.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Mysigt att vakna upp till en sån frukost! Va gullig han e :-)

2010-12-10 @ 05:52:48
Postat av: TC

va gulligt =)

2010-12-15 @ 23:44:57
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0