I was blinded by your halo, so I never noticed the horns.

HAHA! Har ni varit inne på felsms.com någon gång? Det är iaf en sida där man berättar om dom gånger man råkat skicka sitt sms till fel person. hahaha så jäkla roligt! Här är några exempel:



Till: Pappa och mamma
Sms: Jag hade verkligen precis sex just nu... Inte så nice
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka till min bästavän men råkade skicka till hemtelefonen (kan ta emot sms på våran) som telefonen sedan läste upp högt. Pappas respons var "Hehehe...... kul sms man fick igår.."

/Mikkan



Till: Pappa
Sms: Om du hade varit med i Lördags hade du dött. Vi var så jävla fulla. Katastroffest. Berättar mer sen.
Svar: Fel!!! Om jag hade varit med så hade du varit död. Kom hem nu!!!

Förklaring: Jag tänkte att jag skulle skicka det här till en vän som inte var med på lördagens fest. Smset kom till farsan som blev galen.


Till: Pappa
Sms: Jag tror pappa och mamma är vakna fortfarande. Jag kommer ut snart. Smsar när det är dax. Puss
Svar: Vi tittar på film som slutar sent. Du kommer inte komma ut någonstans. Otur för dig att du skickade fel. Kom ner istället så får du lite chips.

Förklaring: Jag skulle smita ut till en kille jag var kär i då. men jag skickade till min pappa som tyckte det var lite roligt. Detta var två år sedan. /Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0