I thought I'd forget, but I guess I forgot to.



Vet ni vad jag och Mattias precis gjorde?! Öppnade första luckan i choklad kalendern!
åhh så smaskigt det var! (Självklart har vi en varsin så det inte ska bli bråk..)

Jag har även tränat idag. Är så himla stolt. Var över två veckor sen sist.
Körde SatsCorePulse. Det är:

Utmaning för våra coremuskler (mage och rygg)! I SatsCorePulse varvar vi explosiv konditions- och styrketräning med balans- och stabilitetsträning. Vi använder en Corebräda som endast är ledad i mitten och kan liknas vid en balansbräda.

Det är så himla skönt att träna. Eller snarare efteråt. Man får ett lyckorus. Love it! 

Har även varit förbi pappa och ätit middag. Vi åt risotto med kött och svampsås. MYSIGT!

Jag har varit igång väldigt länge. Taxin till jobbet hämtade mig 04.30, så denna dag har varit låång. (har såklart powernapat, men det förstod nog alla.. hehhe)

Men har iaf haft en väldigt bra dag idag. Ska lägga mig i sängen för att läsa (=sova) nu.

Oj, blev lite lagom osamanhängande text. Men det gör inget.
Hörs imorgon!


jag <3 chokladkalender.
Kommer aldrig växa ifrån sånt här trams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0