I don’t remember you looking any better, but then again I don’t remember you.

Guten Morgen!

Vilken underbar dag. Lördag. Älskar lördagar. 
Dock spenderar jag den inte på bästa möjliga sätt, utan står på jobbet.
Men jag har trevligt. Jimmy jobbar också idag så han håller mig sällskap.
Men det bästa av allt är att han är från Gävle så han står här och ger mig bra tips och bedömmer hur bra läge mina olika lägenheter har. Han berättar även var man ska hålla till - var man inte bör hålla till, vad som är bra - vad som är mindre bra osv. Privat guide med andra ord. Perfect!

Gårdagen var också perfect! Blev "julbord" med SATS Hötorget på en indisk restaurang. Vilket gäng vi var! Hade så himla roligt! Var länge sen jag skrattade så mycket :) Efter restaurangen bar det av till Solidaritet och lite dans hihi.

Dags att fortsätta jobba lite nu. Snart börjar DanceAerobis och Spinning, så då kommer det mycket folk!

Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0