Give me more

jag är så aaaaarg. Igår ringde jag dom som skulle skicka mobilen för att få kolli-id och svaret jag fick var maila istället. Så vad gör jag, mailar såklart! Får jag något svar? NEJ!


Så idag tänkte jag, hm, kanske mailat till fel adress.. Så jag ringde upp igen. Då svarar en annan tjej att nej vi har inga mobiler inne just nu. Men förhoppningvis får du mobilen i mellandagarna. EH VA?!

Dom kopplar vidare mig till han jag haft kontakt med tidigare, VD:n. Jag är självklart arg som ett djur och tycker inte att detta känns okej.


Nr. 1 Det var inte vad vi kom överens om när jag gick med på att byta mobil.

Nr. 2 Okej, det kan alltid ske misstag, men kan dom inte informera om det då?!

Nr. 3 VARFÖR SA HAN INGET NÄR JAG RINGDE IGÅR?!?!



jaja, förr eller senare blir du min.
du+jag=sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0