Le Menu Du Weekend

Jobb. Jobb. Jobb.
Så känns mitt liv just nu. Men jag trivs med det.


På fredagen jobbade jag från 12-21, så efter jag stängt var jag trött och ville bara hem och sova. Efter att Max förklarat hur tråkig jag blivit så kompromissade vi om att han kunde komma över så kunde vi se på en bra film istället. Trevligt.

På lördagen var det inte lika trevligt när klockan ringde 07.30 och det var dags att pysa iväg till jobbet igen. Men dagen gick snabbt och vid 18.00 åkte jag hem, tog en snabb tupplur och åkte sedan iväg till Mickan. Men var dock så himla trött eftersom att jag jobbat hela dagen så vi somnade båda ganska fort.

I morse, kom Richard och hämtade oss (och alla andra på löp), och vi åkte iväg till Västerås där Skol-SM pågick. Åhh vad alla var duktiga! Men allra bäst var såklart YOLANDA! Jag beundrar verkligen den här tjejen så sjukt mkt, så jävla grym!



Skol-SM, 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0