En oerdhörd längtan..

idag är det precis ett år sedan vår ängel lämnade oss. Men även om du inte finns kvar här på jorden, så finns du på ett ställe där allt är perfekt, där det inte finns någon sorg, ingen smärta och ingen cancer.

Nu har det gått precis ett år sedan och jag tänker på dig varje dag ska du veta. Trots att vi fick beskedet för tre år sedan, så trodde jag aldrig att det skulle inträffa. Jag visste hur allvarligt det var, jag visste hur små chanserna vara, men ändå valde jag att blunda, och det finns nog faktiskt inget som jag ångrar så mycket som det. Jag ångrar att jag inte tog chansen att berätta hur mycket du inspererat mig, hur mycket jag beundrade dig och hur mycket jag uppskattade vår tid tillsammans. Det gjorde ont att se hur du tappade ditt hår, men ännu ondare att se hur svag du blev i samband med alla behandlingar. Du var så nära att klara det, men ändå så långt ifrån.

..jag vill att hon kommer tillbaka, för jag saknar henne så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0