Wonderful day in the city.

I fredags var det kräftskiva med jobbet, riktigt lyckat! Jag, Paula, Fanny och Sara bestämde oss senare att dra vidare så då övergav vi dom andra och begav oss in mot stan. Eftersom jag skulle jobba lördag morgon försökte jag att inte komma i säng allt för sent så var hemma strax efter halv tre :)

Lördagen spenderades som sagt på jobbet med Charlie och båda var lite lagom slitna.. Skulle egentligen hem till Maria på kräftskiva på kvällen men kände att jag inte var super taggad så drog hem i stället och satte på en mysig film med Emelie :)

Idag, utvilad och glad åkte jag in och mötte upp Ullis i stan. Vi köpte med oss varsin sallad som vi åt vid vattnet vid gamla stan. Hur mysigt som helst! Kommer sakna den lilla solstrålen när hon åker till NY om en vecka. Usch fy och blä!

världsbäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0