hopplöst

Varför kan inte killar göra två saker samtidigt? Den här hittade jag på tjuvlyssnat.se och mer behöver jag nog inte säga..

En tjej ~25 sitter och pratar i mobilen med sin pojkvän.
Tjejen: Ja. Jag är hemma om en halvtimme typ. Fixar du mat tills dess? (Tystnad) Mm, visst, jag väntar.
Hon tystnar och väntar. Flera minuter går och hon börjar sucka.
Tjejen (till slut): Jaa, jag är kvar. Vad händer? (Tystnad) Åhh, du är fan sämst… Kunde du inte fortsätta prata medan vattnet kokade upp!?



Kommentarer
Postat av: Romina

Som sagt.. killar kan inte göra två saker på en och samma gång:P

2008-12-25 @ 15:22:43
Postat av: Romina

Som sagt.. killar kan inte göra två saker på en och samma gång..:P

2008-12-25 @ 15:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0